@PeterVader038

Klantbeleving netjes fb.me/1K3cWGJRZ

6 uur geleden

Dank je @petervader038 voor een inspirerende workshop over non verbale communicatie. Prachtig! Ik kijk uit naar onze kop koffie!

Retweeted 5 dagen geleden

"A smile is a curve that sets everything straight".
Phyllis Diller

Van idee naar concept

De Klantreis

Check in op écht contact

Het geheim van een goede relatie is écht contact. Maar wat is dat eigenlijk? We weten allemaal intuïtief wanneer iets onecht is. Dan gaat er zo'n waarschuwend stemmetje piepen.... Het omgekeerde komt gelukkig ook voor. Als je dát ervaart, gaat er energie borrelen. Begint je hart sneller te kloppen. Gaan ideeën stromen. En vliegt de tijd voorbij. Dit is waar je naar zoekt als je met mensen bezig bent. Dit is écht contact.

Van klantinleving...
Oprechte aandacht en interesse: dat is waar mensen blij van worden. Waar je enthousiasme mee aanwakkert. Op De Klantreis leer je hoe je van daaruit relaties opbouwt. Hoe je écht contact maakt en houdt. En hoe je (met je team) het positieve verschil kunt maken in alle contactmomenten tussen je klant en je bedrijf. Dit is de basis van écht contact.

... naar klantbeleving!
Op De Klantreis ervaar en leer je hoe je dit tot stand kunt brengen. En hoe je met écht contact de basis legt voor een '9+ organisatie'. Oftewel: hoe je een organisatie wordt die draait om klantbeleving. In zo'n organisatie wordt alles georganiseerd voor en rond de klant. Zíjn beleving staat centraal in de processen. Als je organisatie op deze manier werkt, kloppen nieuwe klanten 'als vanzelf' bij je aan! En: je krijgt er ook trouwere relaties en gelukkigere medewerkers door. In deze 4-daagse training leer je wat je moet doen (en laten) om dit te bereiken.

De route
Peter Vader begeleidt je op deze weg van écht contact naar 9+. Hij schreef er een boek over, dat de basis vormt van De Klantreis. Onderweg komen we verschillende experts tegen, die een deel van de training zullen verzorgen. Elke dag vindt plaats op een andere locatie waar klantcontact letterlijk en figuurlijk voelbaar is. Dit maakt de 4-daagse een beleving die verder gaat dan het boekje. Praktisch, afwisselend serieus leuk!

Je bagage
Na deze training heb je de volgende kennis en vaardigheden toegevoegd aan je bagage:
• Je weet hoe je het contact met bestaande klanten kunt optimaliseren.
• Je kunt écht contact maken met nieuwe klanten.
• Je kent de principes van de 9+ organisatie en weet waar de verbeterpunten voor jouw bedrijf liggen.
• Je hebt veel nieuwe contacten opgedaan.

Praktisch

Data

8 maart
Locatie: HANOS
Aanwezig: Right Marktonderzoek

22 maart
Locatie: Rabobank IJsseldelta
Aanwezig: Joop de Haan

5 april
Locatie: Xcellent
Aanwezig: Zecht

19 april
Locatie: Veldhuis Advies
Aanwezig: BC Group & Joop de Haan

Peter Vader is alle data aanwezig.

Tijden
De trainingen starten om 16.00 uur en worden om ca. 20.30 uur afgerond.

Aanvullende informatie

  • De tijd tussen de trainingsdagen kun je gebruiken om opdrachten uit de training uit te werken. Zo haal je het maximale uit jouw Klantreis!
  • Tussen de 3e en de 4e trainingsdag maakt een groepsessie met Peter Vader en Joop de Haan deel uit van het programma. Samen ervaar je de kracht van co-creatie door middel een praktijkvoorbeeld.

Meer informatie

Meer weten over deze training? Stuur een mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Prijs per persoon
€ 1.450,- exclusief 21% btw, reiskosten en eventuele boeken.

Download voor meer informatie onze flyer

Deel via Twitter
Deel via Facebook