@PeterVader038

Klantbeleving netjes fb.me/1K3cWGJRZ

6 uur geleden

Dank je @petervader038 voor een inspirerende workshop over non verbale communicatie. Prachtig! Ik kijk uit naar onze kop koffie!

Retweeted 5 dagen geleden

 "HAPPINESS IS THE NATURAL FLOWER OF DUTY".
Phillips Brooks

Van idee naar concept

DWDD


Groot nieuws in het klein

 
Peter Vader is op volle kracht tijdens deze workshop, die héél wat trekjes heeft van het bekende tv-programma 'De Wereld Draait Door'. In de rol van presentator neemt hij het nieuws van uw organisatie door. Wat zijn de plannen? Hoe bent u daarop gekomen? Wat vinden deskundigen ervan? Wat wilt u ermee bereiken? Uw medewerkers vormen het publiek, dat ontspannen wordt meegenomen in het verhaal. Een beleving die blijft hangen. Precies wat u van Peter Vader Producties mag verwachten!

Voorafgaand aan de workshop vindt een intakegesprek plaats. Met uw doelen als uitgangspunt wordt een programma opgesteld. Natúúrlijk moet er ook gerepeteerd worden. De tafelgasten moeten als ware tv-persoonlijkheden hun verhaal overbrengen! En Peter zou Peter niet zijn als daar geen vette knipoog bij kwam kijken. Verbale en non-verbale (mis)communicatie versterken het verhaal. Het publiek maakt mee wat het is om (geen) contact te maken met klanten, (niet) te luisteren naar klanten, (geen) verschil te maken. Een workshop die uw boodschap niet alleen overbrengt, maar die deze ook herkenbaar en tastbaar maakt. Dat maakt DWDD een geweldige beleving en les ineen!


DWDD bewerkt450x300px


Voor deze workshop werkt Peter ook vaak samen met Jan Hamers. Dit levert een perfecte mix op van humor en kennis. Peter en Jan werkten samen aan 15 zakenavonden bij de Kamer van Koophandel Oost Nederland en gaven een humoristische invulling aan de aftrap van Salverda en BAM. De workshop DWDD is bijzonder geschikt voor organisaties die groot nieuws hebben en die daar een onalledaagse presentatievorm voor zoeken.

• Beleving
• Spiegelen
• Verhaal vertellen
• Humor
Deel via Twitter
Deel via Facebook